"If you like the things that you do, you will never work for a single day"

Monday, April 25, 2011

Seronok

Alhamdulillah syukur ku panjatkan ke hadrat illahi, lama dah tak ber-blog ni. jadi hari ni nak tulis la sikit2. hidup semakin hari semakin seronok dengan pelbagai kerja yang aku buat. part time sini, part time sana, yang paling meyeronokkan bila aku ke konti radio kenyalang Astro 870. disini la aku akan .bercakap bahasa ibunda aku sendiri bahasa sarawak. memang lah tak pernah terlinta di hati aku nak jadi "radio announcer" ni, tapi bila je dapat peluang macam ni aku buat lah sehabis baik. jadi rutin harian akau selain shooting, hosting program, aku akan pastikan akau dah record aku punyer "voice track" untuk radio kenyalang. jadi aku harap bakat aku dapat diperlihat disini. rasanya sampai sini la coretan nanti akau sambung lagi!

No comments:

Post a Comment